Kendi adını ‘cefa’ koy anne…

ygafmin tarafından 5 Eylül 2012 tarihinde Hayata Dair Yazılar kategorisine eklendi.

Yazıyı okuyan kişi sayısı 132 ve yorum yapan kişi sayısı Yorum Yapılmadı.

Hemen Başla

Kızının adını ‘sarmaşık’ koy anne.Hayata ve hayale sarılarak büyüsün.Oğlunun adını ‘veda’ koy anne. Hayatı ve hayali terk ederek yürüsün… Kendi adını ‘cefa’ koy anne… Hayatı ve hayali önüne katıp da sürüsün.
Benim adımı koymayı bir zahmet unut anne. Hayattan ve hayalden utanıp da çürüsün…

Konuya ait etiketler

Görüşlerinizi bize yazın