Yoklukmuydu Bizi Ayıran

ygafmin tarafından 17 Ekim 2016 tarihinde Şiirler kategorisine eklendi.

Yazıyı okuyan kişi sayısı 111 ve yorum yapan kişi sayısı Yorum Yapılmadı.

Hemen Başla

Yokluk muydu Bizi Ayıran Yoksa Sevmek miydi Bizi Yakan

Anlamıyorum Bu Dünyanın Yalan Aşkını

Sevme Dedi Sevme Beni Dedi Ama Kalbim Yinede Ona Gitti

 

Duygularım Bile Beni Kandırdı Abi Duygusuzca Ölmüşüm Ben Şimdi

Nasıl Bir Sevdaymış Benimkisi Her Zaman Bir Kalp Kırılıyor

Kıralan Kalp Nedense Hep Benim Kalbim Oluyor

 

Varsın Öyle Olsun Bu Gün Üzelmek Gerekse Halime Ben İnadına Gülerim Bu Kadere

Ben Yalan Bİr Aşka Kapıldıysam Eger Bilki Bilki Bir Nedeni Var Abi

Çok Sevmiştim Çünkü

 

Gözleri Vardı Beni Öldürüp Geçti Bir Bakışı Vardı Beni Kendine Aşık Etti

aşık oldum ben deliler gibi

Çok Sevmiştim Seni Kaderim Gibi

 

Şimdi Diyorlardır Belki Nasıl Bir Sevda Bu

Benim Sevdam Ne Mecnun Nede Keremi Andırdı

Ama Bilmiyor Abi Her Kes Arkamdan Bir Laf Söyledi

Ben Dayanamam Buna

 

Çok Sevdim Ben Onu Abi Ama Duygusuzca Bir Şerefsizin Ardına Gitti

Şimdi Duygularımı Duygusuzca Gömecem

Oda Sakın Üzülmesin Ben Bu Şehirden Gidecem Ben Bu Şehirden Gidecem

Konuya ait etiketler

Görüşlerinizi bize yazın