ygafmin tarafından 19 Temmuz 2013 tarihinde Şiirler kategorisine eklendi.
Yazıyı okuyan kişi sayısı 109 ve yorum yapan kişi sayısı Yorum Yapılmadı.
Yine düştüm sessiz ve sedasız sokaklara.
Hava çok soğuk,
Üşüyorum!
Keşke bir sigara izmariti bulsam da içsem diyorum içimden.
Belki bir sigara izmariti içimi ısıtır.
Görüyorum;
Aşıklar parklarda el ele,kol kola dolaşıyor.
Görüyorum;
İnsanlar barlarda ve meyhanelerde eğleniyor.
Ama buna rağmen ben bu olanlara aldırmıyorum.
Çünkü,ben sessiz ve sedasız sokakların insanıyım.