ygafmin tarafından 22 Aralık 2013 tarihinde Şiirler kategorisine eklendi.
Yazıyı okuyan kişi sayısı 141 ve yorum yapan kişi sayısı Yorum Yapılmadı.
Ey haksızlık…
Nasıl bir çiçek koparılıyorsa dalından
Benide öyle kopardılar insanlığımdan
Mahkum ettiler beni kendi dünyama
Görüş günüm yok mecburum ben böyle yaşamaya
Vurdular arkamdan kırdılar kalbimi
Soldurdular ömrümün baharında ümitlerimi
Bir hayal dünyasının ortasında
Ümitlerim onlarda gerçekleşmez ki
Ne yaparım, ne ederim
Hayatın merdiveninde karanlığa yol alırım
Kaybettim benliğimi gelmeyen mutluğu ararım
Döküldüm, ezildim tıpkı bir yaprak gibi
Bitirdiler nihayet içimdeki sevgiyi
Artık bir musalla taşı son durağım olur
Bu sefil yaşantım geçmişe hatıra kalır
İsyan ediyorum istemeden kadere
Sitemler yağdırıyorum ben böyle talihe
20 yaşında bir gencim ölüme kucak açan
Al Allah’ım bu tende kalmasın bu can
Nasıl olsa bıkmışım ben benden, herşeyden
Mezar taşıma yazsınlar ”ODA BİR KALP TAŞIYORDU HEMDE EN TEMİZİNDEN”