ygafmin tarafından 17 Ekim 2016 tarihinde Şiirler kategorisine eklendi.
Yazıyı okuyan kişi sayısı 145 ve yorum yapan kişi sayısı Yorum Yapılmadı.
Hayatın acımasız yüzüne karşı hep dik durdum ben ..
Ta ki seni sevene , seni görene kadar ..
O deniz gözlerine bakıp kalakaldığım o gün
Nereden bilecektim seninde beni seveceğini
Nereden bilecektim senin için yeminler edeceğimi
Ve de nereden bilecektim ki seviyorum deyip gideceğini …
Eğer bişeyler yaşadıktan sonra gitmek gerektiğini önceden biliyor olsaydım
Seninle bişey yaşamak istemezdim galiba
Ya da hâlâ gittiğin acıyla burkulan yüreğimin saçmalıklarıdır bunlar
Sen gittikten sonra ben ne yaptığımı bilemez oldum ama
Geri gel diyecek gücüm yok , geri gel desen koşacak kadar gücüm çok …