ygafmin tarafından 17 Ekim 2016 tarihinde Şiirler kategorisine eklendi.
Yazıyı okuyan kişi sayısı 140 ve yorum yapan kişi sayısı Yorum Yapılmadı.
Saat gece yarısını geçmiş çoktan
Bu gün yine hayatım boktan
Bir gün daha harcadık stoktan
Kalbim yaralı duruyor attığın oktan
Gelmişim sanki hayatımın sonuna
Bir kez yanmış gönlüm her şey boşuna
Bastın bir kere hayatımın butonuna
Giremedim bir kez olsun senin koluna
Şirk olmasa tapardım inan sana
Sen anlam kattın şu cana
Ne olur sevmedim deme bana
Sığdıramıyorum seni bir ana
Seni unuttuğumu asla sanma
Deme bana adımı bile anma
Seni unuttu diyenlere de inanma
Bana diyorlar herkesi o sanma
Sokaktaki bütün insanlar sen
Dokunduğum her ten senin ten
Bana armağan gibiydin cennetten
Benim gözümde daha üstündün melekten
Yaşam sen var iken var
Yokluğun akıllara zarar
Yanında olduğum her an kar
Yokluğunda yaşam kayar…
Emre TURAN