ygafmin tarafından 26 Eylül 2012 tarihinde Şiirler kategorisine eklendi.
Yazıyı okuyan kişi sayısı 115 ve yorum yapan kişi sayısı Yorum Yapılmadı.
Yazar serdar taşçı
Bir adım attım…
İkincisi uçurum…
Çay bardağımda boğuldum sabahları
Sen yoktun
Ne çığlar atlattım sessizdim,
Ben sustum…
Bir gün doğan ılık güneşin hatırına
seni fısıldadım sabaha…
bir gök gürledi peşinden
ve çığlık attı yağmur,
ıslandım,üşüdüm
sensizdim…
bir dal sigaram elimde,
kibritim yağar yağmura inat
aklımda toprak oluşun her dakika…
çaresizliğim,sessizliğim…
susan yağmur ve ortalığı saran toprak kokun…
önce konuştum usulca,sonra haykırmayı öğrendim sessizce
göz yaşlarım çığlığım,titreyişim susmamdan
yine sensiz,ille de sessiz…
işte bu sessizliğimde ben
ikinci adımımı da attım…
önümde uçurum…
ve üç….ve sen…